REGULAMENT HOTELIER

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Grand Hotel Traian și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Rezervare
Rezervarea se face pe site-ul www.grandhoteltraian.ro, la numarul de telefon +40-232-266-666 sau direct pe adresa de e-mail [email protected]

Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii. Rezervarile vor fi retinute si dupa aceasta ora(18:00) in cazul unei plati anticipate sau in cazul instiintarii de catre client a cazarii intarziate(late check-in). În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a opera camera(ele) respectiva(e).

În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Grand Restaurant Traian are o politică de servire a oaspeților în ordinea sosirii lor.

Pentru rezervări la Grand Restaurant Traian, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: +40-332-111-807.

Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: [email protected] sau la numărul: +40-232-266-666, până la ora 18:00 a zilei sosirii.

Tarife
Tarifele Grand Hotel Traian diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00.

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.

In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in de 10 lei/ora, TVA inclus (pentru intervalul 07:00-14:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 07:00.

In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se va aplica o taxa suplimentara de 10 lei/ora, TVA inclus (pentru intervalul 12.00 – 18.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 18.00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).

Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Cazare copii 0-7 ani

Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.

Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

Pentru cazarea copiilor cu varsta de peste 7 ani se va achita tariful intreg.

Cazare minori

Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.
Grand Hotel Traian nu accepta cazarea minorilor care sunt neînsoţiţi de părinţi sau de reprezentanţii legali, cu excepţia celor aflaţi în drumeţie, tabere, excursii, concursuri sau în alte acţiuni similare, însoţiţi de cadre didactice, antrenori şi ghizi.

Signalistică

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:

“NU DERANJAȚI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
“VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 – 22.00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22.00 – 8.00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code

Grand Hotel Traian nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant, lifturi și recepția Grand Hotel Traian persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.

Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor Grand Hotel Traian sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plata numerar (RON), prin transfer bancar (pentru facturare, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă) sau tichete/vouchere de vacanță.

În acest ultim caz, vă rugam să țineți cont că este obligatoriu ca titularul tichetelor/vouchere-lor de vacanță să fie persoana care beneficiază de serviciile de cazare iar facturarea se va face doar pe numele acestei persoane (titularul tichetelor/voucher-elor de vacanță).

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).

Achitarea serviciilor Restaurant Traian se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Pentru clienții cazați în Grand Hotel Traian plata serviciilor poate fi efectuată atât la Restaurant Traian , cât și la recepția hotelului.

Gratificaţii şi costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul

Fumatul tradițional și țigara electronica nu sunt permise în incinta Grand Hotel Traian , conform legislatiei aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Grand Hotel Traian are amenajate spații pentru fumători în aer liber.

Grand Hotel Traian dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 100 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculata la cursul BNR din ziua plății), reprezentând serviciile de curățenie a camerei.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.

În cadrul restaurantului nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.

Transfer aeroport/hotel/aeroport

Grand Hotel Traian oferă servicii contra-cost de transferuri auto, privat. Acestea pot fi facute direct la adresa de email [email protected] sau la numarul de telefon +40-232-266-666.

Micul dejun, prânzul și cina

Micul dejun se serveşte la Restaurant Traian, aflat la parterul hotelului, în intervalul:

7.00 şi 10.00 a.m. (de luni până vineri)
7.30 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica)

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Room Service

Room service-ul este disponibil la cerere, intre orele 7:00 si 23:00;

Spaţiul de parcare şi autoturisme

Grand Hotel Traian pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 30 de locuri de parcare – supra și subterană.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.

Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

Grand Hotel Traian este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare.

Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Grand Hotel Traian.

Asistenţă specială

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidenţialitatea informaţiilor

Dacă ne contactaţi prin e-mail sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, S.C. BSRESTATE S.R.L are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.

S.C. BSRESTATE S.R.L cu sediul în Piața Unirii, nr 1, Iași, procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor hoteliere, în următoarele scopuri:

Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;
Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
Facturarea serviciilor hoteliere, având ca temei de prelucrare obligațiile legale;
Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;
Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul;
Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrarea intersul legitim.
Clienții Grand Hotel Traian furnizează datele solicitate de către S.C. BSRESTATE S.R.L respectiv S.C. MotelBucium S.R.L, în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.

Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.

Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (număr de telefon, adresă de e-mail) este acordat în mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. BSRESTARE S.R.L Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către [email protected] sau la departamentul de Receptie al Hotelului . Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi în situația de a nu vă putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing și feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către S.C. BSRESTATE S.R.L în general, vă rugăm să nu ezitați să contactați

responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa de e-mail: [email protected]

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere în orice moment a consimțământului, dreptul de a solicita ștergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta responsabilului nostru pentru protecția datelor în orice moment la adresa de e-mail: [email protected], printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul respectiv.

Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. BSRESTATE S.R.L, la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.

Politica de protecţie a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.

Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

-au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Grand Hotel Traian de care au beneficiat;
-au produs degradări sau distrugeri (taxa este de 1000 de lei)
-au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
-nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Iași.

Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul Grand Hotel Traian trebuie sa respecte regulile morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Grand Hotel Traian va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, restaurant clienții indezirabili.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Băuturi alcoolice

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.

Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul Grand Hotel Traian beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite

welcome tray 4 stele (cană fierbător, cafea, ceai, zahăr) – pentru prima zi de cazare
mic dejun în sistem bufet
rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
apel de trezire
primirea și transmiterea mesajelor
ziare (in holul receptiei)
serviciu de lustruire pantofi
servicii de rezervări la restaurant

Servicii cu plată

transfer de la și către hotel la aeroport sau gară
room service
produse minibar
servicii de spălătorie sau călcătorie
telefonie internă și internațională
trimitere și primire corespondență
parcare

Protecție în caz de incendiu

Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Ușile de acces în camere și ușile care dau către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului.

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

Integritate structurală

Pentru Grand Hotel Traian , un hotel cu o structura de rezistență vitala, de acestea depinzând stabilitatea, rezistenţa şi durabilitatea în timp. De aceea, îmbinând arhitectura cu ingineria structurală, clădirea a fost proiectat astfel încât să asigure, în orice situație, întreg necesarul de securitate.

Natura terenului ales pentru fundaţie determină capacitatea portantă a terenului şi reprezintă presiunea maximă pe care o poate suporta terenul de fundare, fără a exista riscul unui incident . În ceea ce privește pereții, aceștia preiau greutatea clădirii şi o transmit fundaţiei, asigurând izolarea termică, fonică şi rezistenţa la solicitări orizontale (e.g. vânt, cutremur).

Astfel, ținând cont de toate acestea și adăugând factorul privind comportarea clădirii la acţiunea seismică, Grand Hotel Traian , format din subsol, parter și 3 etaje, a fost proiectat cu o structură monolitică pe cadre din beton armat cu oțel, ce poate rezista cu succes celor mai puternice seisme.

Probele efectuate de specialiști în domeniu au dovedit că hotelul asigură un grad sporit de rezistență, superior celorlalte structuri similare existente.

Sisteme green de iluminat

Pentru a minimiza consumul de energie electrică, Grand Hotel Traian folosește un sistem de iluminare ecologic.

Clauze finale

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Grand Hotel Traian (cazare, restaurant, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Grand Hotel Traian fără a se face notificări în prealabil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Grand Hotel Traian!